Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

Zezwolenie na umieszczenie reklamy na gruncie gminnym

Zezwolenie na umieszczenie reklamy na gruncie gminnym



Wymagane dokumenty :
1. Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego z tytułu umieszczenia na nim reklamy
2. Szkic reklamy z zaznaczoną treścią, kolorystyką i wymiarami
3. Pozwolenie na budowę, jeżeli reklama ma być wolnostojąca, trwale związana z gruntem
4. Potwierdzenie dokonania wpłaty

Opłaty :
1. Opłata skarbowa za wniosek – 5 zł. (na podst. art.1 ust.1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej - w znakach opłaty skarbowej).
2. Opłata skarbowa za załącznik 0,50 zł. (na podst. art.1 ust.1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej - w znakach opłaty skarbowej).
3. Opłata stała za wydanie decyzji – 76,00 zł. w znakach opłaty skarbowej.
4. Opłata za każdy dzień zajęcia pasa drogowego drogi gminnej z tytułu umieszczenia reklamy wynosi 0,60 zł. na 1 m2 powierzchni reklamy.
Podstawa : art.40 ust.1-7 oraz art.47 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity – Dz.U. Nr 71, poz. 838 oraz art.10 pkt. 1 do 4, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6 poz. 33 z 1986r).

Opłatę należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta i Gminy w Karlinie:
BS O/Karlino nr 85621017-200064-3600/0
Znaki opłaty skarbowej - do nabycia w kasie Urzędu pokój nr 5.
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza MiG Karlino w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Jednostka odpowiedzialna :
Referat Gospodarki Nieruchomościami

pokój nr 3

tel. 3119547

Podstawa prawna :
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.z 2000r Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami),
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2000r Nr 86 poz. 958),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 1986r Nr 6 poz. 33),
- ustawa z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2000r Nr 106).