Funkcję inspektora pełni: Agata Anielska
Telefon: 533127365
E-mail: b.rady@karlino.pl
Zadania realizowane na stanowisku:
1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej a w szczególności:
1) przygotowanie materiałów na sesje Rady i posiedzenia komisji,
2) opracowywanie materiałów z obrad, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, nadzór nad ich realizacją,
3) sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji,
4) sporządzanie scenariuszy obrad sesji Rady,
2. Prowadzenie rejestrów i zbiorów uchwał Rady Miejskiej.
3. Udział w organizowaniu referendów i konsultacji społecznych.
4. Współpraca w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz do Parlamentu Europejskiego.
5. Obsługa dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady oraz radnych, przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli oraz podejmowanie w celu ich rozpatrzenia.
6. Załatwianie spraw związanych z nadawaniem tytułów „Honorowy Obywatel Karlina i Zasłużony dla Gminy Karlino”.
7. Realizacja zadań związanych z wyborami ławników sądowych.
8. Prowadzenie ewidencji wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
9. Publikacja uchwał i podawanie ich do publicznej wiadomości. Koordynowanie współpracy z radami sołeckimi i zarządami osiedli.
Stanowisko podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.