Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

Przetarg na roboty budowlane związane z realizacją projektu: Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej

OGŁOSZENIE

 

Gmina Karlino

78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6

tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10

OGŁASZA:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na:

 

roboty budowlane związane z realizacją  projektu: Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

Roboty budowlane związane z przebudową części budynku użyteczności publicznej, położonego w Karlinie przy ul. Szymanowskiego 17 obejmujące, w szczególności:

1)       ocieplenie połaci dachowych oraz części ścian;

2)       adaptowanie otwartej przestrzeni nieużytkowanego poddasza na dwuczęściową salę ekspozycyjną oraz wykonanie drugiej, mniejszej, sali ekspozycyjnej i pomieszczeń gospodarczych;

3)       wykonanie schodów na istniejącą wieżę i zaadaptowanie istniejącej przestrzeni na wieży, na salę: „Wirtualne miasto”;

4)       ocieplenie połaci dachowych oraz ścianek kolankowych wełną szklaną grubości 20 cm oraz wykończenie ich powierzchni wewnętrznych dwoma warstwami płyt ognioodpornych GKF;

5)       wykonanie ścianek działowych z płyt GKF wypełnionych wewnątrz 10 cm warstwą wełny szklanej i wykończenie ich gładziami podkładowymi gipsowymi oraz tynkami wewnętrznymi w kolorze białym;

6)       wykonanie i montaż stolarki okiennej w połaci dachu – drewniane okna połaciowe;

7)       uzupełnienie braków w wypełnieniu podłogi stropu pod adaptowanymi pomieszczeniami – w celu uzyskania jednolitego stropu oraz ukrycia istniejącej oraz projektowanej infrastruktury (instalacji);

8)       wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;

9)       wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;

10)    wykonanie tynków wewnętrznych cienkowarstwowych, cementowo-wapiennych (Uwaga: koszt robót należy uwzględnić w ofercie (wg kalkulacji indywidualnej), z uwagi na brak tej pozycji w przedmiarze robót i w projekcie);

11)    wykonanie Certyfikatu energetycznego;

12)    wykonanie i przedstawienie dokumentacji z pomiaru natężenia oświetlenia;

13)    wykonanie dokumentacji powykonawczej.

 

2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.bip.karlino.pl

 

3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduje możliwości składania

   ofert częściowych i wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2010 r.

 

5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

2)       nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych za okres ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z których co najmniej trzy roboty budowlane będą odpowiadały swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

4)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

a)        posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 tysięcy złotych,

b)        posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

5)       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:

1)       wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego (bezusterkowego) całego przedmiotu umowy;

2)       ustanowić kierownika budowy oraz kierowników robót: budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,  legitymujących wykształceniem technicznym, minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie będących członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

3)       posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000 zł;

4)       posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę inwestycję, na łączną kwotę nie niższą niż 50 % ceny ofertowej.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

1)       formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 4 do SIWZ,

2)       dowód wpłacenia/wniesienia  wadium;

3)       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - Załącznik Nr 5 do SIWZ;

4)       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 6 do SIWZ;

5)       aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6)       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

7)       polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia);

8)       wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia). Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz  z ich zakresem, wartości brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku jeżeli wykonawca wykonał ww. robotę w ramach konsorcjum należy przedstawić dokument z którego wynika, że wykonawca jako członek konsorcjum samodzielnie zrealizował ww. zakres robót) - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

9)       informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową na to zadanie inwestycyjne, podane w wymaganych wielkościach;

10)    wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji tych osób oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej;

11)    informację o podwykonawcach oraz planowanym zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;

12)    harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z ich podziałem na poszczególne etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględniający terminy realizacji każdego z tych elementów. W przypadku zaistnienia rozbieżności w złożonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany do zaktualizowania przedstawionego w ofercie harmonogramu, z zastrzeżeniem, że taka aktualizacja musi być zatwierdzona przez zamawiającego;

13)    Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

 

6.  Wymagania dotyczące wadium:

1)       przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych, 00/100);

2)       wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a)        pieniądzu;

b)        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c)        gwarancjach bankowych;

d)        gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3)       Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert;

4)       Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 45 8562 0007 0020 0064 2000 0100 w Banku Spółdzielczym w Karlinie;

5)       w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku zamawiającego;

6)       w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie – opisanej „wadium – przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z realizacją projektu: Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej”;

7)       gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska);

8)       Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.

9)       w przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.

 

10)    niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 

7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%

8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1)       ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 12.05.2010 r. do godz. 1015;

2)       złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer;

3)       otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, określonej w ust. 1, pokój nr 2, dnia 12.05.2010 r., o godz. 1030;

4)       UWAGAza termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

 

9. Termin związania ofertą – 30 dni

 

10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego.

 

11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego,  pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji – 100.00 zł

 

12. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:

Krzysztof Kopyniecki - 094 311 95 15,

Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.                        

 

 

 

 

 


Odpowiedzi na zapytanie

188 KBPobierzPodgląd pliku

Ogłoszenie

216 KBPobierzPodgląd pliku

SIWZ

388 KBPobierzPodgląd pliku

Schemat ideowy tablicy2

47 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Schemat ideowy tablicy

56 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

rzut - poddasze Karlino Szymanowskiego elektryka

144 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Szymanowskiego Karlino

430 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego rzut więźby dachowej stan projektowany

32 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego stan projektowany

85 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego rzut więźby dachowej stan istniejący

31 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego rzut dachu stan projektowany

16.8 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego rzut dachu stan istniejący

15.0 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego rzut - stan istniejący

63 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego przekrój stan projektowany

21 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

poddasze Karlino Szymanowskiego przekrój stan istniejący

14.7 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Karlino-poddasze.co rzut)

102 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Karlino-poddasze.co rozwinięcie

44 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

STWiOR - cześć ogólnobudowlana

385 KBPobierzPodgląd pliku

Projekt techniczny cześć budowlana

122 KBPobierzPodgląd pliku

STWiOR - elektryka

160 KBPobierzPodgląd pliku

Projekt budowlano wykonawczy na roboty elektryczne

92 KBPobierzPodgląd pliku

STWiOR-co

280 KBPobierzPodgląd pliku

Projekt - instalacje c.o

50 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiary robót

2.2 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Załącznik nr 8 WYKAZ OSÓB do SIWZ

177 KBPobierzPodgląd pliku

Wzór UMOWY Załącznik nr 9 do SIWZ

214 KBPobierzPodgląd pliku

Wykaz robót Załącznik nr 7 do SIWZ

173 KBPobierzPodgląd pliku

Oświadczenie Załącznik nr 5 do SIWZ

168 KBPobierzPodgląd pliku

Oświadczenie art. 24 Załącznik nr 6 do SIWZ

166 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta Załącznik nr 4 do SIWZ

183 KBPobierzPodgląd pliku

Harmonogram załącznik nr 10 do SIWZ

183 KBPobierzPodgląd pliku