Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Karlino.

OGŁOSZENIE
 
Gmina Karlino
78-230 Karlino, ul. Plac Jana Pawła II 6
tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10
OGŁASZA:
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.) na
 
„Dostawę pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Karlino”
 
1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
   Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 22 kompletów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Gminy Karlino.
1 komplet stanowią 3 pojemniki do zbiórki:
- makulatury
- opakowań z tworzyw sztucznych
- opakowań ze szkła
1. Wymagane parametry techniczne jakim powinien odpowiadać oferowany pojemnik:
1.1. Materiał   : polietylen wysokiej jakości - PEHD odpornego na UV, zimno, nagrzewanie
         i wszelkiego rodzaju chemikalia
1.2. Kształt : dzwon o podstawie okrągłej
1.3. Pojemność jednego pojemnika: od 1,0 m3do 1,5 m3
1.4. Dno pojemnika : dwudzielne
1.5. Średnica dna: do 1,50 m
1.6. Hak wraz z płytą hakową powinien być ocynkowany
1.7. Każdy pojemnik powinien być innego koloru oraz opatrzony odpowiednim napisem:
     -  makulatura – kolor niebieski
     -  opakowania z tworzyw sztucznych – kolor żółty
     -  szkło – kolor zielony
       oraz odpowiednim otworem wrzutowym zabezpieczonym fartuchem gumowym przed        
       wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika
1.8. Każdy pojemnik musi być oznakowany:
- Godłem Gminy Karlino,
- logiem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich i informacją że „zakup pojemników został dofinansowany w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich”,
- oraz napisem ” NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU”
2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.bip.karlino.pl
3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4.  Termin wykonania zamówienia: - do 7 dni od podpisania umowy
5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:
1)Wykonawca musi udzielić co najmniej 5 letniej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy;
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagania dotyczące wadium
Nie dotyczy
7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 02.07.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 2  dnia 02.07.2010 r. do godz. 10.30.
9. Termin związania ofertą – 30 dni
10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego.
11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji – 50.00 zł
12. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Anna Sobecka - 094 311 95 15,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.                        
 
 
 
 

ogłoszenie o wyborze wykonawcy

195 KBPobierzPodgląd pliku

Zarządzenie burmistrza

29 KBPobierzPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania

196 KBPobierzPodgląd pliku

Wykaz miejscowosci do których należy dokonać dostaw

22 KBPobierzPodgląd pliku

SIWZ - dostawy pojemników

5.8 MBPobierz na dyskPodgląd pliku