POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.) na
„Dostawę pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Karlino”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 22 kompletów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Gminy Karlino.
1 komplet stanowią 3 pojemniki do zbiórki:
- makulatury
- opakowań z tworzyw sztucznych
- opakowań ze szkła
1. Wymagane parametry techniczne jakim powinien odpowiadać oferowany pojemnik:
1.1. Materiał : polietylen wysokiej jakości - PEHD odpornego na UV, zimno, nagrzewanie
i wszelkiego rodzaju chemikalia
1.2. Kształt : dzwon o podstawie okrągłej
1.3. Pojemność jednego pojemnika: od 1,0 m3do 1,5 m3
1.4. Dno pojemnika : dwudzielne
1.5. Średnica dna: do 1,50 m
1.6. Hak wraz z płytą hakową powinien być ocynkowany
1.7. Każdy pojemnik powinien być innego koloru oraz opatrzony odpowiednim napisem:
- makulatura – kolor niebieski
- opakowania z tworzyw sztucznych – kolor żółty
- szkło – kolor zielony
oraz odpowiednim otworem wrzutowym zabezpieczonym fartuchem gumowym przed
wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika
1.8. Każdy pojemnik musi być oznakowany:
- Godłem Gminy Karlino,
- logiem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich i informacją że „zakup pojemników został dofinansowany w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich”,
- oraz napisem ” NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU”
2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.karlino.pl 3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: - do 7 dni od podpisania umowy
5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:
1)Wykonawca musi udzielić co najmniej 5 letniej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy;
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6. Wymagania dotyczące wadium
Nie dotyczy
7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 02.07.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 2 dnia 02.07.2010 r. do godz. 10.30.
9. Termin związania ofertą – 30 dni
10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego.
11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji – 50.00 zł
12. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Anna Sobecka - 094 311 95 15,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.