Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

SP Daszewo - roboty budowlane związane z realizacją projektu: „Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie” w ramach dofinansowania ze środków Subwencji Oświatowej.

OGŁOSZENIE

 

Szkoła Podstawowa w Daszewie

78 – 230 Karlino, Daszewo 56

tel. 094 311 74 50 fax 094 311 74 50

OGŁASZA:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na:

roboty budowlane związane z realizacją  projektu: „Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie” w ramach dofinansowania ze środków Subwencji Oświatowej.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz przebudowy budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ, jej załącznikami oraz przeprowadzoną wizją lokalną w terenie.

 

Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie. polega na wprowadzeniu zmian polegających na :

ü      Dobudowie klatki schodowej, która ma połączyć wszystkie części budynku w poziomie i w pionie w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR.;

ü      Dociepleniu ścian nowoprojektowanego budynku –klatki schodowej ,

ü      Izolacji cieplnej  dachu projektowanej połaci nad klatką schodową

ü      Wykonaniu połaci dachowej wraz zamontowaniem rynien dachowych oraz rur spustowych.

ü       Kryciu dachówką ceramiczną - karpiówką, ułożoną na łatach drewnianych . Kolor , kształt
i wielkość dostosować do istniejącej dachówki

ü      Wykonaniu ścian nowo - projektowanych oraz zamurowanie istniejących otworów  drzwiowych i okiennych w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową ;STWiOR

ü      Wykonanie stropu w miejscu wyburzonych schodów drewnianych zgodnie z  dokumentacja projektową

ü      Wykonaniu dwóch wejść do projektowanej klatki schodowej jedne o szerokości 1,50m jako główne wejście od strony podwórka i drzwi o szerokości 1,20m jako ewakuacyjne .projektowane drzwi z naświetlami,

ü      Wykonaniu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w części dobudowanej – klatka schodowa

ü      Wykonaniu korytarzy -komunikacji łączącej wszystkie budynki poprzez dobudowę klatki schodowej w części starej oraz parterowej budynku w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR;

ü      Budowie oraz remoncie instalacji elektrycznej w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR wraz z przełączeniem pomieszczeń nieremontowanych. Wykonane prace elektryczne po ich zakończeniu nie mogą wpływać negatywnie na pracę instalacji w pozostałej części obiektu.

ü      Przebudowie tablicy głównej szkoły oraz budowie tablic rozdzielczych tj. Tablica Głowna (TG), Tablica Parteru (TP), Tablica Sali Komputerowej(TK), Tablica I pietra (TP1) wraz z budową wewnętrznych linii zasilających w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR

ü      Wymianie i montażu drzwi wewnętrznych drewnianych w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 oraz zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR wraz z ościeżnicami metalowymi regulowanymi, uszczelką i trzema zawiasami, skrzydła drzwiowe typowe wewnętrzne płytowe pełne wzmocnione , typ szkolny, kolor jabłoń, klamki, zamki z wkładką , progi drewniane. .

ü      Kompleksowym remoncie sal lekcyjnych ( Parter – sala nr 5, sala nr 6 oraz I Piętro – Pokój Dyrektora, Magazynek podręczny „sklepik” , schowek, sala komputerowa, sala nr 3, zaplecze) polegający na: wymianie instalacji elektrycznej, wyrównaniu ścian poprzez wykonanie gładzi gipsowej, malowaniu, ułożeniu wykładzin typu „Tarket na podłogach.

ü      Robotach tynkarskich - tynk cementowo-wapienny oraz wykonanie szpachli gipsowej na nowo dobudowanych ścianach wewnątrz budynku na ciągach komunikacyjnych z jednej i z drogiej strony oraz na dobudowanej klatce schodowej wraz z budową instalacji elektrycznej, malowaniu ścian oraz ułożeniu wykładzin typu „Tarket”

ü      Robotach  malarskich pomieszczeń 100% - ściany malowane w pomieszczeniach suchych do wysokości 1,80 m od poziomu podłogi farbami olejnymi w kolorach jasnych pastelowych, powyżej farbami akrylowymi zmywalnymi w jasnych kolorach. Natomiast w pomieszczeniach mokrych ściany do wysokości 2,10 m wyłożyć płytkami ceramicznymi w jasnych kolorach , cokoły o wysokości min. 10 cm.

ü      Dobudowie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV Dy = 0,16 m o połączeniach kielichowych na uszczelkę o długości 27,20 mb. Rurociągi układać w gotowym suchym wykopie na podsypce piaskowej gr 15 cm. Ścieki odprowadzone zostaną do istniejącej studzienki  sanitarnej na terenie działki.

ü      Wykonanie wiatrołapu w części starej budynku.

ü      Wykonanie Certyfikatu energetycznego;

ü      Wykonanie i przedstawienie dokumentacji z pomiaru natężenia oświetlenia;

ü      Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.karlino.pl

3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduje możliwości składania

   ofert częściowych i wariantowych.

4.  Termin wykonania zamówienia: 40 dni od podpisania umowy.

5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

2)       nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych za okres ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z których co najmniej trzy roboty budowlane będą odpowiadały swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

4)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

a)        posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

5)       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:

1)       wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego (bezusterkowego) całego przedmiotu umowy;

2)       ustanowić kierownika budowy oraz kierowników robót: budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,  minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie będących członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

3)       posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300.000 zł;

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

1)       formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 6 do SIWZ,

2)       dowód wpłacenia/wniesienia  wadium;

3)       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - Załącznik Nr 7 do SIWZ;

4)       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 24 do SIWZ;

5)       aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6)       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

7)       polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia);

8)       wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a polegający na: wykonaniu remontu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej i kubaturze nie mniejszej niż przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz  z ich zakresem, wartości brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku jeżeli wykonawca wykonał ww. robotę w ramach konsorcjum należy przedstawić dokument z którego wynika, że wykonawca jako członek konsorcjum samodzielnie zrealizował ww. zakres robót) - wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

9)       informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową na to zadanie inwestycyjne, podane w wymaganych wielkościach;

10)    wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji tych osób oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej;

11)    informację o podwykonawcach oraz planowanym zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;

12)    harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z ich podziałem na poszczególne etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględniający terminy realizacji każdego z tych elementów. W przypadku zaistnienia rozbieżności w złożonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany do zaktualizowania przedstawionego w ofercie harmonogramu, z zastrzeżeniem, że taka aktualizacja musi być zatwierdzona przez zamawiającego;

13)    Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

6.  Wymagania dotyczące wadium:

1)       przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100);

2)       wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a)        pieniądzu;

b)        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c)        gwarancjach bankowych;

d)        gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3)       Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert; Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 83 8562 0007 0023 3785 2000 0020 z dopiskiem „SIWZ - Remont oraz przebudowa budynku szkoły podstawowej w Daszewie”.

4)       w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku zamawiającego;

5)       gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska);

6)       Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.

7)       w przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.

8)       niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%

8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1)       ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Daszewie, Daszewo 56, 78-230 Karlino, sekretariat w terminie do dnia 04.10.2010 r. do godz. 1000;

2)       złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer;

3)       otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, określonej w ust. 1, dnia 04.10.2010 r., o godz. 1030;

4)       UWAGAza termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

9. Termin związania ofertą – 30 dni

10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego.

11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Karlinie  pok. 6, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym.

12. Osobą uprawnioną do kontaktu jest:

Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 04.                     

 

 

 

 

Małgorzata Kolicka – Gładysz

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Daszewie


wyniki przetargu

587 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Odpowiedzi do SIWZ nr 2

45 KBPobierzPodgląd pliku

Odpowiedzi do SIWZ nr1

45 KBPobierzPodgląd pliku

STWiOR - Specyfikacja_Daszewo_instalacje elektryczne

597 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru

685 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

STWiOR - specyfikacja, strona tytułowa

320 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiary - sala lekcyjna

0.9 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiary - sala komputerowa

0.9 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiar II

1.6 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiar I

3.2 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiary - kanalizacja

337 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża energetyczna - poz. 5 schematy

152 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża energetyczna - poz. 4 rys. nr 2

548 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża energetyczna - poz. 3 rysunek 1

299 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża energetyczna - poz. 2

103 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża energetyczna - PROJEKT TECH poz.1

101 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana -Rzut piwnicy - wezel cieplny

645 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - Rzut parteru - wezel cieplny

599 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rzut parteru

819 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rzut kotłowni

779 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rys. nr 4

802 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rys. nr 3

1.4 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rys. nr 2

439 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - rys. nr 1

748 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - Profil podluzny

329 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana -Daszewo - opis techn. inst. w-k. i c.o.

299 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - Daszewo - mapa

684 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Branża budowlana - BIOZ-daszewo

151 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zalacznik-nr-10--WYKAZ-OSOB--do-SIWZ

40 KBPobierzPodgląd pliku

Zalacznik_nr_7_Oswiadczenie

28 KBPobierzPodgląd pliku

Wzor-UMOWY-Zalacznik-nr-11-do-SIWZ

78 KBPobierzPodgląd pliku

Wykaz-robot-Zalacznik-nr-9-do-SIWZ

35 KBPobierzPodgląd pliku

Oswiadczenie-art--24-Zalacznik-nr-8-do-SIWZ

26 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta-Załacznik-nr-6-do-SIWZ

45 KBPobierzPodgląd pliku

Harmonogram-zalacznik-nr-12-do-SIWZ

43 KBPobierzPodgląd pliku

Zal. nr 2 , cz. 2

463 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zal. nr 2, cz. 1

321 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zal nr 1

463 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

SIWZ

312 KBPobierzPodgląd pliku