Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej - dostawy

OGŁOSZENIE
 
 
Gmina Karlino
78-230 Karlino, ul. Plac Jana Pawła II 6
tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10
 
OGŁASZA:
 
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
 
 
o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.) na
 
 
DOSTAWĘ I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ZWIĄZANEGO REALIZACJĄ PROJEKTU
 
„Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino
poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej
Muzeum Ziemi Karlińskiej”
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Elementy wystawowe (szczegółowy opis w załączniku nr 6)
1.       Wykonanie makiety z historyczną zabudową centrum Karlina – 1 szt.,
2.       Reprodukcja mapy Lubinusa – 1 szt.
 
Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.bip.karlino.pl
W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert wariantowych, przewiduję złożenie ofert częściowych.
 Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 30.11.2010 r.,
5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2)       nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na wykonanie zadania,
5)       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
 
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:
1)        wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego (bezusterkowego) całego przedmiotu umowy;
2)        posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę inwestycję,
 
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1)       formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ,
2)       wiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ;
3)       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ;
4)       aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5)       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy że nie zalega w opłaceniu podatków w ZUS i US;
6)       harmonogram rzeczowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia– zał. nr 5
7)       Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
 
Wymagania w sprawie wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 15.10.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok.2 dnia 15.10.2010 r., o godz. 10.30.
Termin związania ofertą – 30 dni
 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduję zamówienia uzupełniającego.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Paweł Filipowicz - 094 311 95 15,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.                  
 
 

SIWZ

329 KBPobierzPodgląd pliku

Zał. nr 1 - druk oferty

174 KBPobierzPodgląd pliku

zał. nr 2 - oświadczenie

168 KBPobierzPodgląd pliku

zał. nr 3 - oświadczenie

166 KBPobierzPodgląd pliku

zał. nr 4 - wzór umowy

205 KBPobierzPodgląd pliku

zał. nr 5 - harmonogram

17.0 KBPobierzPodgląd pliku

zał. nr 6 - opis przedmiotu zamówienia

3.6 MBPobierzPodgląd pliku