Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

PROWADZENIE USŁUGI ZWIĄZANEJ Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KARLINO W LATACH 2010-2011

OGŁOSZENIE
 
 
Gmina Karlino
78-230 Karlino, ul. Plac Jana Pawła II 6
tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10
 
OGŁASZA:
 
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
 
 
o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 ze zm.) na
 
NA PROWADZENIE USŁUGI ZWIĄZANEJ Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KARLINO W LATACH 2010-2011.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na całodobowym utrzymaniu dróg w stanie przejezdności.
 
Zakres rzeczowy w zakresie zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) całodobowa, pełna gotowość techniczna na każde żądanie Zamawiającego pod numerem telefonu, który Wykonawca zobowiązany jest podać po wyborze oferty i eksploatacja sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem,
b) całodobowe patrolowanie - interwencyjne, odśnieżanie dróg gminnych przy użyciu pojazdów wyposażonych w urządzenia służące do zgarniania śniegu z całej szerokości dróg,
c) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą), o składzie wagowym 80 % kruszywa + 20 % soli w ilości 200g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych,
d) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym uszorstnianiem całej szerokości drogi przy użyciu mieszanki w składzie i ilości jak wyżej opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w rozsypywarki,
e) przygotowanie mieszanki w składzie jw. z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki,
g) wywóz zalegającego śniegu.
 
Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.bip.karlino.pl
 
W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
 
Termin wykonania zamówienia: 01.12.2010 r. do 31.12.2010 r.
 
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
a) wymagania co do sprzętu:
- Wykonawca winien dysponować min. 2 pojazdami przystosowanymi do odśnieżania dróg (minimalna moc pojazdu służącego do odśnieżania 80 KM), min. 1 pojazdem przystosowanym do zwalczania śliskości dróg, min. 1 koparko-ładowarkę służącą do rozgarniania i załadunku śniegu, m.in. 1 pojazd służący do wywozu śniegu (ładowność min. 4 t.),
b) Wykonawca winien dysponować placem do gromadzenia i załadunku kruszywa na terenie gminy Karlino,
c) Wykonawca winien dysponować min. 5 osobami, którzy będą w sposób bezpośredni zaangażowani do realizacji zamówienia.
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
 
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ,
4) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia);
7) Wykaz sprzętu do realizacji przedmiotowego zadania - załącznik nr 4;
Wymagania w sprawie wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 12.11.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok.2 dnia 12.11.2010 r., o godz. 10.30.
Termin związania ofertą – 30 dni
 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduję zamówienia uzupełniającego.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Paweł Filipowicz - 094 311 95 28,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.                  
 
 

wyjaśnienia

373 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

SIWZ

119 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 1 do SIWZ

32 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 2 do SIWZ

25 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 3 do SIWZ

23 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 4 do SIWZ

30 KBPobierzPodgląd pliku

wzór umowy - zał.5

66 KBPobierzPodgląd pliku

załączniki 6,7

24 KBPobierzPodgląd pliku

załącznik nr 8

22 KBPobierzPodgląd pliku