Przejdź do treści

Ostrzeżenia i komunikaty.

Informacje ogólne

Organy

Gmina

Urząd Miejski

Oświadczenia Majątkowe

Prawo lokalne

Konsultacje społeczne

Pomoc publiczna dla organizacji pozarządowych

Ocena oddziaływania na środowisko

Planowanie przestrzenne

Obrona Cywilna

Audyt wewnętrzny

Ogłoszenia

Rejestry

Wybory

Ochrona danych osobowych.

Informacje

"BUDOWA I WYPOSAŻENIE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W KARLINIE

OGŁOSZENIE



Gmina Karlino

78-230 Karlino,

ul. Plac Jana Pawła II 6

 tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10

 

OGŁASZA:

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 
 
o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) na
 
 
NA BUDOWĘ I WYPOSAŻENIE HALI WIDOWISKOWO – SPORTOWEJ W KARLINIE.
 
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo – sportowej przy ul. Kościuszki w Karlinie, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ, jej załącznikami oraz przeprowadzoną wizją lokalną w terenie.
Projektowana hala widowiskowo – sportowa położona jest w bezpośrednim sąsiedztwie terenów sportowych. Budynek hali będzie obiektem dwu-kondygnacyjnym, nie podpiwniczonym, opartym na dźwigarach z drewna klejonego o całkowitej rozpiętości 36,60 m.
Powierzchnia zabudowy – 2433,97 m2
Powierzchnia użytkowa – 4542,19 m2
Kubatura – 27031,16 m3
Przedmiot zamówienia należy zrealizować z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów BHP. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową budowę obiektu hali widowiskowo – sportowej m.in.:
1) wykonanie robót ziemnych,
2) wykonanie fundamentów,
3) wykonanie konstrukcji betonowych,
4) wykonanie robót murowych,
5) wykonanie ścian działowych,
6) wykonanie konstrukcji trybun,
7) wykonanie konstrukcji dachu,
8) wykonanie pokrycia dachu,
9) wykonanie robót izolacyjnych,
10) wykonanie odwodnienia dachu,
11) wykonanie tynków i okładzin ścian,
12) wykonanie podłoży i posadzek,
13) dostawa i montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
14) wykonanie fasady aluminiowej,
15) wykonanie robót kowalsko – ślusarskich,
16) wykonanie stropów podwieszanych,
17) wykonanie robót malarskich,
18) wykonanie elewacji,
19) dostawa i montaż wyposażenia hali w tym:
- dostawa i montaż siedzisk sportowych,
- dostawa i montaż zestawu podwieszanego do koszykówki,
- dostawa i montaż krat trójdzielnych do przeplotów,
- dostawa i montaż lin pionowych do wspinania na szynie podwieszanej,
- dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej aluminiowych mocowanych do podłoża,
- dostawa i montaż drabin gimnastycznych,
- dostawa i montaż czterech zestawów do siatkówki,
- dostawa i montaż lady szatni,
- dostawa i montaż łapaczy piłek,
- dostawa i montaż kurtyn grodzących składanych elektrycznie,
- dostawa i montaż siatek ochronnych na okna,
- dostawa i montaż żaluzji zewnętrznych,
- dostawa i montaż poręczy do umywalek,
20) dostawa i montaż windy towarowo – osobowej,
21) wykonanie przyłącza kablowego 0,4 kV,
22) wykonanie zewnętrznego oświetlenia terenu,
23) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych,
- montaż tablic rozdzielczych,
- wykonanie instalacji oświetleniowej,
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
- wykonanie zasilania urządzeń wentylacyjnych,
- wykonanie instalacji siłowej,
- wykonanie instalacji sterowniczej,
- wykonanie instalacji telefonicznej, komputerowej, TV i internetowej przewodowej i bezprzewodowej w systemie hotspot,
- wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej,
24) wykonanie instalacji słonecznej do wspomagania ogrzewania wody użytkowej,
25) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej,
26) wykonanie mieszaczy dla zespołu baterii czasowych,
27) wykonanie instalacji p.poż.,
28) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
29) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z montażem zespołów nawiewno – wywiewnych,
30) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
31) wykonanie instalacji grzewczej zasilania nagrzewnic wentylacyjnych,
32) wykonanie sieci i przyłączy wodociągowych,
33) wykonanie zewnętrznej sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
34) wykonanie kanalizacji deszczowej,
35) wykonanie instalacji klimatyzacji,
36) wykonanie robót drogowych,
37) zagospodarowanie terenu
- wykonanie osłony śmietników,
- wykonanie nasadzeń zieleni i wykonanie trawników z rolki,
- wykonanie ogrodzenia terenu,
- dostawa elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci)
41)wykonanie iluminacji budynku,
42) wykonanie akustyki obiektu.
 
2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.bip.karlino.pl
3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4.  Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2012 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5 mln złotych,
b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
 
2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:
1) Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego całego przedmiotu umowy;
2) Ustanowić kierownika budowy, oraz kierowników robót (budowlanych, elektrycznych, sanitarnych) legitymujących wykształceniem technicznym, minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł;
4) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę inwestycję, na łączną kwotę nie niższą niż 5 mln zł.
 
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium;
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ,
4) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ,
5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
7) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
8) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone polegające na budowie minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 5 mln złotych – załącznik nr 4 do SIWZ,
9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
10) wykazu kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5;
11) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
12) Informacja o podwykonawcach ;
13)Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.
14) kosztorysy ofertowy sporządzony na podstawie projektu budowlanego, oraz przedmiarów robót.
 
6. Wymagania dotyczące wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 8562 0007 0020 0064 2000 0100 w Banku Spółdzielczym w Karlinie.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie – opisanej „wadium – przetarg nieograniczony na budowę i wyposażenie hali widowiskowo – sportowej w Karlinie” załączając ją do oferty.
Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 20.12.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok.2 dnia 20.12.2010 r., o godz. 10.30.
9. Termin związania ofertą – 30 dni
10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduję możliwość zamówienia uzupełniającego.
11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku po wcześniejszym zgłoszeniu lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji – 1.500.00 zł
12. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Paweł Filipowicz - 094 311 95 15,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.           
13. Zebranie z Wykonawcami.
 
Zamawiający wyznacza termin zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dzień 30.11.2010 r. na godz. 10:00 w sali konferencyjnej Karlińskiego Ośrodka Kultury w Karlinie, ul. Szczecińska 6.

Unieważnienie Przetargu

225 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

głoszenie o zmianie ogłoszenie - biuletyn zamówień publicznych 28.01.2010 r.

43 KBPobierzPodgląd pliku

OGŁOSZENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT

17.6 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

KARLINO_SWIETLIK_SW1_PBAK

260 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

posadzka na sali ćwiczeń rehabilitacyjnych - do pyt. 63 (14.01.2011 r.)

583 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

WYCIERACZKI_ GUMOWE_KARTA_INFORMACYJNA (14.01.2011)

59 KBPobierzPodgląd pliku

WYCIERACZKI ALUMINIOWE - 2 – KARTA INFORMACYJNA (14.01.2011 r.)

351 KBPobierzPodgląd pliku

wyjasnienie do załączonej stolarki - (umieszczono: 14.01.2011)

28 KBPobierzPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania Wykonawców - część 5 - (umieszczono:14.01.2011)

271 KBPobierzPodgląd pliku

ZESTAWIENIE DRZWI WEWNETRZNYCH AKTUALIZACJA

142 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

ZESTAWIENIE DRZWI I NAŚWIETLI PRZECIWPOŻAROWYCH AKTUALIZACJA

1.3 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania Wykonawców - część 4 z dnia 10.01.2011 r. (wywieszono 11.01.2010 r.)

153 KBPobierzPodgląd pliku

KARLINO_HALA_OKNA_AKUALIZACJA

144 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

KARLINO_HALA_FASADY_AKTUALIZACJA_cz2

157 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

KAR_HALA_FASADY_AKTUALIZACJA_cz1

308 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

KARLINO_HALA_DRZWI_ZEWNETRZNE_AKTUALIZACJA

435 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

KARLINO_HALA_DRZWI_WEWNETRZNE

142 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania Wykonawców -część 3 (wywieszono: 13.12.2010 r.)

58 KBPobierzPodgląd pliku

balustrady

620 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Załącznik nr 6 do SIWZ - aktualny na z dzień 10.12.2010 r.

84 KBPobierzPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania Wykonawców -część 2 - 10.12.2010

94 KBPobierzPodgląd pliku

przedłuzenie terminu przygotowania dokumentacji przetargowej (umieszczono: 09.12.2010 r.).

26 KBPobierzPodgląd pliku

Pozwolenia na budowę (umieszczono 09.12.2010 r.)

1.1 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

projekt - wiata śmietnikowa (umieszczono dnia 09.12.2010 r.)

780 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

odpowiedzi na pytania Wykonawców - część 1 z 07.12.2010 r. (wywieszono: 09.12.2010 r.)

72 KBPobierzPodgląd pliku

INSTALACJE GAZOWA, OGRZEWCZA I KOTŁOWNIA

6.5 MBPobierzPodgląd pliku

Adaptacja Akustyczna

4.3 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Załącznik nr 6 do SIWZ - umowa

82 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji słonecznej

2.7 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji klimatyzacyjnej dla wydzielonych pomieszczeń hali sportowo- widowiskowej.pdf

2.8 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

Instrukcja pobierania plików z Biuletynu Informacji Publicznej

68 KBPobierzPodgląd pliku

SIEĆ WODOCIĄGOWA - KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA - PRZYŁACZA WOD.-KAN. P.POŻ. PODZIEMNY ZBIORNIK WODNY

118 KBPobierzPodgląd pliku

SIEĆ WODOCIĄGOWA - KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA - PRZYŁACZA WOD.-KAN. P.POŻ. PODZIEMNY ZBIORNIK WODNY

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

SIEĆ WODOCIĄGOWA - KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA - PRZYŁACZA WOD.-KAN. P.POŻ. PODZIEMNY ZBIORNIK WODNY

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

hala - swiz

197 KBPobierzPodgląd pliku

dodatkowe informacje - zał. 10

151 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 1 do SIWZ-oferta

32 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 2 do SIWZ

25 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 3 do SIWZ

23 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 4 do SIWZ

31 KBPobierzPodgląd pliku

Załącznik nr 5 do SIWZ

31 KBPobierzPodgląd pliku

przedmiar - sieci zewnętrzne

1.1 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - zagospodarowanie terenu

0.9 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - wentylacja mechaniczna

499 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - roboty drogowe

673 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - przyłącze kablowe i oświetlenie zewnętrzne

651 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - klimatyzacja

101 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - instalacje wod. - kan.

219 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - instalacje elektryczne

434 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - instalacje c.o.

223 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - instalacja słoneczna

142 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

przedmiar - branża budowlana

770 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Specyfikacjia Techniczna Wykonania i odbioru robót całego zadania.part2

12.4 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacjia Techniczna Wykonania i odbioru robót całego zadania.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

PROJEKT INSTALACJI SŁONECZNEJ

12.9 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

ZIELEŃ I MAŁA ARCHITEKTURA

18.6 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

ZAKRES PRZYSTOSOWANIA BUDYNKU DLA OSÓB NIPEŁNOSPRAWNYCH.part5

5.0 MBPobierzPodgląd pliku

ZAKRES PRZYSTOSOWANIA BUDYNKU DLA OSÓB NIPEŁNOSPRAWNYCH.part4

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ZAKRES PRZYSTOSOWANIA BUDYNKU DLA OSÓB NIPEŁNOSPRAWNYCH.part3

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ZAKRES PRZYSTOSOWANIA BUDYNKU DLA OSÓB NIPEŁNOSPRAWNYCH.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ZAKRES PRZYSTOSOWANIA BUDYNKU DLA OSÓB NIPEŁNOSPRAWNYCH.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

USTALENIE GEOTECHNICZNYCH WARUNKÓW POSADOWIENIA

2.8 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU.part3

8.9 MBPobierzPodgląd pliku

PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

PROJEKT INSTALACJI KLIMATYZACYJNEJ, BRANŻA KLIMATYZACJA

18.0 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

PROJ. KANALIZACJI ORAZ ZIMNEJ I CIEPŁEJ WODY

8.4 MBPobierzPodgląd pliku

LINIA KABLOWA 0.4KV I OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE TERENU

8.8 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

KONSTRUKCJA

14.0 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

KONSTRUKCJA NR 2.3

5.0 MBPobierzPodgląd pliku

INSTALACJE ELEKTRYCZNE WNĘTRZOWE.part3

12.0 MBPobierzPodgląd pliku

INSTALACJE ELEKTRYCZNE WNĘTRZOWE.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

INSTALACJE ELEKTRYCZNE WNĘTRZOWE.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ

5.0 MBPobierzPodgląd pliku

ILUMINACJA BUDYNKU. INSTALACJE ELEKTRYCZNE.part3

1.0 MBPobierzPodgląd pliku

ILUMINACJA BUDYNKU. INSTALACJE ELEKTRYCZNE.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ILUMINACJA BUDYNKU. INSTALACJE ELEKTRYCZNE.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

DROGI, PARKINGI, CHODNIKI

22 MBPobierz na dyskPodgląd pliku

DOKUMENTACJA TECHNICZNA tom 1.part02

4.1 MBPobierzPodgląd pliku

DOKUMENTACJA TECHNICZNA tom 1.part01

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja techniczna tom2.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja techniczna tom2.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja techniczna tom2.part3

10.6 MBPobierzPodgląd pliku

ARCHITEKTURA.part3

9.7 MBPobierzPodgląd pliku

ARCHITEKTURA.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ARCHITEKTURA.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ANEKS OBRONY CYWILNEJ.part3

2.8 MBPobierzPodgląd pliku

ANEKS OBRONY CYWILNEJ.part2

13.9 MBPobierzPodgląd pliku

ANEKS OBRONY CYWILNEJ.part1

13.9 MBPobierzPodgląd pliku