Uzupełnienia aktu stanu cywilnego dokonuje się z urzędu, na wniosek osoby, której ten akt dotyczy, jej przedstawiciela ustawowego, na wniosek osoby mającej w tym interes prawny lub prokuratora, w formie czynności materialno-technicznej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
OPŁATY:
39 zł – opłata skarbowa za wydanie odpisu zupełnego po uzupełnieniu aktu stanu cywilnego. Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Karlinie lub bezpośrednio w kasie tut. Urzędu pok. Nr 5.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTU:
Urząd Stanu Cywilnego w Karlinie pok.Nr 10.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 1 miesiąca sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji odmownej, wydanej przez Kierownika USC w Karlinie, przysługuje odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem kierownika USC, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
UWAGI:
PODSTAWA PRAWNA: