Obywatel polski przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany wykonywać obowiązek meldunkowy określony w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2022 r. Nr 1191 ze zm.).
Wymagane dokumenty:
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Załatwienie sprawy meldunkowej następuje bezzwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów i po złożeniu poprawnie wypełnionego formularza meldunkowego.
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski w Karlinie
ul. Plac Jana Pawła II 6
78-230 Karlino
Pokój Nr 10 tel. 535373604
Podstawa prawna:
Organem odwoławczym jest wojewoda Zachodniopomorski w Szczecinie, za pośrednictwem Burmistrza Karlina w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.